Specjalne potrzeby edukacyjne uczniów to temat, który często wywołuje niepokój i niepewność nauczycieli, a odczucia te są tym bardziej dotkliwe, im więcej uczniów z takimi potrzebami jest w jednej klasie. Czy da się każdy element lekcji poprowadzić tak, by potrzeby każdego ucznia zostały spełnione? Zapewne nie. Czy mimo wszystko da się prowadzić lekcje tak, by uczniowie neuroróżnorodni czuli się zaopiekowani? Zdecydowanie tak. W tym szkoleniu podpowiadam Wam moje strategie na to, by dobrze pracować w klasie, w której każdy uczeń wymaga od nas czegoś innego.
Zawartość kursu

Autorka kursu:
Natalia Dawidowska
Mówi o sobie, że ma trzy supermoce. Pierwszą jest język hiszpański, drugą – matura z języka obcego, trzecią – neurodydaktyka. Pasjonuje się nią od wielu lat, pochłania książki, słucha zagranicznych podcastów i czyta artykuły naukowe, ukończyła również studia podyplomowe z neurodydaktyki, uczestniczy w konferencjach naukowych i ukończyła zagraniczne kursy (np. Neurolanguage Coaching®). Swoją wiedzę stara się przekładać na praktykę – a praca w liceum oraz prowadzenie zajęć we własnej firmie jest do tego świetną okazją. Wierzy, że wiedza o tym, jak uczy się ludzki mózg jest kluczowa, jeśli chcemy uczyć (innych i się!) bardziej efektywnie i dojrzale.
You must log in and have started this szkolenie to submit a review.