Praca metodą projektu to kwintesencja edukacji. To połączenie uczenia się, samodzielności, kreatywności, pracy indywidualnej i w grupie, teorii stającej się praktyką – słowem wszystkiego tego, co jest sednem mądrego podejścia do kształcenia. To też emanacja wszystkiego tego, o czym mówi nam neurodydaktyka i najlepsze jej zastosowanie w praktyce. Szerzej o tym co Twoim uczniom może dać dobrze poprowadzony projekt edukacyjny w tym darmowym szkoleniu – zapraszamy!
Bibliografia:
1. Józefowicz, J., Buchner, H., Metoda projektu. Podręcznik, Centrum Nauki przez Doświadczenie.
2. Gołębniak, B., Uczenie metodą projektów, WSiP, Warszawa, 2002.
3. Mikina, A., Zając, B., Jak wdrażać metodę projektów, Impuls, 2006.
4. https://www.ore.edu.pl/images/files/POWER/zarzadzanie_oswiata/Kompetencje%20kluczowe%20-%20definicje%20i%20opis.pdf