Strona główna » Zakładam własną działalność gospodarczą. Czy warto prowadzić własne social media?

Zakładam własną działalność gospodarczą. Czy warto prowadzić własne social media?

Aktualny status
Niezapisany
Cena
18,00 zł
Rozpocznij naukę

To pytanie nieustannie przewija się wśród przedsiębiorców. Jako aktywna influencerka opowiem Ci jakie są blaski i cienie własnych kont w mediach społecznościowych i czy gra jest warta świeczki.



Zdjecie przedstawiające twórców platformy: Natalię i Łukasza Dawidowskich, czyli niską białą blondynkę w okularach przeciwsłonecznych i wysokiego białego blondyna na tle morza.

Autorzy kursu:

Natalia i Łukasz Dawidowscy

Nauczyciele – języka hiszpańskiego i matematyki. Oboje mają szerokie doświadczenie w pracy z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi – w szkołach, na uczelni i na zajęciach prywatnych. To doświadczenie Natalia postanowiła przekuć we własną firmę „Estudiando”, w której miała uczyć hiszpańskiego… Jednak szybko okazało się, że własna działalność daje tak dużo możliwości, że szkoda byłoby ograniczać się tylko do jednego profilu działań! Łukasz dzielnie wspiera każdy jej pomysł, jest naczelnym informatyko – technikiem i księgowym oraz osobą, bez której to wszystko na pewno nie miałoby takiego rozmachu. Doświadczeniem i wiedzą, które zyskali od momentu podjęcia decyzji o otwarciu działalności do teraz, chętnie podzielą się i z Tobą!

Średnia ocena:
★★★★★

Musisz być zalogowany/a oraz rozpocząć kurs, aby dodać opinię.

Shopping Cart
Scroll to Top
Skip to content