Strona główna » Specjalne potrzeby edukacyjne

Specjalne potrzeby edukacyjne

Aktualny status

Niezapisany

Cena

112,00 zł

Rozpocznij naukę

Dysleksja, spektrum autyzmu, ADHD, uczniowie w kryzysie emocjonalnym, uczniowie szczególnie uzdolnieni, uczniowie z niepełnosprawnością… Każdego chcemy potraktować tak wyjątkowo, jak na to zasługuje, choć czasem nie wiemy jak. Ten kurs pomoże każdemu nauczycielowi zdobyć wiedzę, czym tak naprawdę są różne potrzeby edukacyjne uczniów i jak pracować, by każdego ucznia wspierać i czynić ich edukację łatwiejszą.


Zawartość kursu

Dysleksja
Spektrum autyzmu
ADHD
Uczeń szczegolnie uzdolniony

Autorki kursu:

Zdjęcie Magdaleny Szynkowskiej

Magdalena Szynkowska

Doświadczony pedagog, nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, doradca zawodowy, terapeuta integracji sensorycznej. W swojej pracy łączy wiedzę teoretyczną z praktyką terapeutyczną.

Psychologia stanowi dla niej niewyczerpane źródło inspiracji, a zdobyte doświadczenia przekłada na praktyczne rozwiązania w pracy z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi.

Prywatnie mama dwójki chłopców. Pasjonuje się długodystansowymi wyprawami rowerowymi oraz wędrówkami górskimi, które uczą wytrwałości, cierpliwości i odkrywania nowych perspektyw – wartości, które przenosi także na grunt swojej pracy.

Zdjęcie Urszuli Grzegorczyk

Urszula Grzegorczyk

Założycielka Akademii Dysleksji i licencjonowana metodyczka programów Davisa®. Należy do międzynarodowych organizacji wspierających osoby z różnicami w uczeniu się: DDAI (USA) i DDA (UK). Pracuje z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi doświadczającymi trudności w czytaniu, pisaniu, skupieniu uwagi lub matematyce. Prowadzi kursy indywidualne, konsultacje oraz szkolenia dla rodziców, nauczycieli i specjalistów. Ma doświadczenie dydaktyczne na studiach pedagogicznych. Jest autorką mini-audycji „Akademia Dysleksji” w Radiu OKO i publikacji w mediach edukacyjnych (portale: Pracuj.pl, Parenting.pl, Pacjenci.pl) oraz na swoich kanałach w mediach społecznościowych. Jej podejście akcentuje mocne strony ucznia i realia klasy, tak aby proponowane rozwiązania można było wdrożyć od razu. Uważa, że osoby z dysleksją, dysgrafią, dysortografią, dyskalkulią i ADHD wnoszą do nauki wartościowe sposoby myślenia, które warto świadomie wykorzystywać – bo każde „dys…” to realne trudności, ale też realne atuty i na tym połączeniu warto budować swoją pracę. Ceni szczerość, prosty język i poczucie humoru.

Kontakt: 

WWW: akademiadysleksji.pl  

E-mail: akademia.dysleksji@gmail.com

Social media: Instagram: @akademia.dysleksji  / TikTok: @pani_od_dysleksji  / Facebook: @akademia.dysleksji  / YouTube: @akademia.dysleksji – Mama Dziecko Dysleksja ADHD 

Zdjęcie Natalii Dawidowskiej, uśmiechającej się blondynki na ciemnym tle.

Natalia Dawidowska

Mówi o sobie, że ma trzy supermoce. Pierwszą jest język hiszpański, drugą – matura z języka obcego, trzecią – neurodydaktyka. Pasjonuje się nią od wielu lat, pochłania książki, słucha zagranicznych podcastów i czyta artykuły naukowe, ukończyła również studia podyplomowe z neurodydaktyki, uczestniczy w konferencjach naukowych i ukończyła zagraniczne kursy (np. Neurolanguage Coaching®). Swoją wiedzę stara się przekładać na praktykę – a praca w liceum oraz prowadzenie zajęć we własnej firmie jest do tego świetną okazją. Wierzy, że wiedza o tym, jak uczy się ludzki mózg jest kluczowa, jeśli chcemy uczyć (innych i się!) bardziej efektywnie i dojrzale.


Average Review Score:
★★★★★

You must log in and have started this szkolenie to submit a review.

Koszyk
Przewijanie do góry
Przejdź do treści