Często zapominamy, że uczniowie szczególnie uzdolnieni również mają specjalne potrzeby edukacyjne – zupełnie odmienne od większości uczniów z orzeczeniem, czy opinią, a jednak równie ważne. W przytłaczającej szkolnej rzeczywistości często nie zwracamy na tych uczniów większej uwagi, bo nie mamy już na to przestrzeni… A ja proponuję, byśmy tę uwagę jednak zwrócili, ale niekoniecznie poprzez tworzenie kolejnych kart pracy. Bądź świadomym nauczycielem!
Zawartość kursu

Autorka kursu:
Natalia Dawidowska
Mówi o sobie, że ma trzy supermoce. Pierwszą jest język hiszpański, drugą – matura z języka obcego, trzecią – neurodydaktyka. Pasjonuje się nią od wielu lat, pochłania książki, słucha zagranicznych podcastów i czyta artykuły naukowe, ukończyła również studia podyplomowe z neurodydaktyki, uczestniczy w konferencjach naukowych i ukończyła zagraniczne kursy (np. Neurolanguage Coaching®). Swoją wiedzę stara się przekładać na praktykę – a praca w liceum oraz prowadzenie zajęć we własnej firmie jest do tego świetną okazją. Wierzy, że wiedza o tym, jak uczy się ludzki mózg jest kluczowa, jeśli chcemy uczyć (innych i się!) bardziej efektywnie i dojrzale.
You must log in and have started this szkolenie to submit a review.