Strona główna » Neurolingwistyka. Relacje nauczyciel – uczeń

Neurolingwistyka. Relacje nauczyciel – uczeń

Aktualny status
Niezapisany
Cena
37,00 zł
Rozpocznij naukę

Nie ma ważniejszego tematu w kontekście mądrej edukacji niż temat relacji nauczyciel – uczeń. Pytanie, które należy sobie postawić nie brzmi “Czy warto tworzyć relacje z uczniami?”, tylko “Jakie relacje tworzyć z uczniami?”. Bo zauważcie, że w każdym kontakcie z drugim człowiekiem tworzy się jakaś relacja, a już na pewno, jeśli spędzamy z tym człowiekiem wiele wspólnych godzin. Skoro zatem i tak jakąś relację utworzymy, to warto zastanowić się, czy lepiej nam się sprawdzi relacja władzy, czy empatii? Zagrożenia, czy bezpieczeństwa? O tym jak tworzyć DOBRE relacje i jak ekstremalne znaczenie mają dla skutecznego uczenia się jest właśnie to szkolenie.



Zdjęcie Natalii Dawidowskiej, uśmiechającej się blondynki na ciemnym tle.

Autorka kursu:

Natalia Dawidowska

Mówi o sobie, że ma trzy supermoce. Pierwszą jest język hiszpański, drugą – matura z języka obcego, trzecią – neurodydaktyka (i neurolingwistyka). Pasjonuje się nimi od wielu lat, pochłania książki, słucha zagranicznych podcastów i czyta artykuły naukowe, ukończyła również studia podyplomowe z neurodydaktyki, uczestniczy w konferencjach naukowych i ukończyła zagraniczne kursy (np. Neurolanguage Coaching®). Swoją wiedzę stara się przekładać na praktykę – a praca w liceum oraz prowadzenie zajęć we własnej firmie jest do tego świetną okazją. Wierzy, że wiedza o tym, jak uczy się ludzki mózg jest kluczowa, jeśli chcemy uczyć (innych i się!) bardziej efektywnie i dojrzale.

Średnia ocena:
★★★★★

Musisz być zalogowany/a oraz rozpocząć kurs, aby dodać opinię.

Shopping Cart
Scroll to Top
Skip to content