Strona główna » Neurolingwistyka. Mity w nauczaniu gramatyki

Neurolingwistyka. Mity w nauczaniu gramatyki

Aktualny status

Niezapisany

Cena

37,00 zł

Rozpocznij naukę

Trudno wyobrazić sobie obszar rozwoju językowego ucznia, wokół którego narosłoby więcej mitów, niż wokół nauczania gramatyki. Uchodzi ona za trudną, obciążającą, nudną, często niepotrzebną. Co za tym idzie – wielu nauczycieli, próbując ułatwić naukę języka swoim uczniom, prześciga się w pomysłach na jej obejście, ułatwienie, odczarowanie – i zaczyna popełniać błędy. Czasem mniejsze, czasem większe, ale zawsze odbijające się na efektywności nauki. I uwaga! Spoiler! A zarazem zdanie, które nieczęsto ode mnie usłyszycie – w przypadku nauki gramatyki, tradycyjna metodyka bardziej trafia w sedno i proponuje bardziej promózgowe podejście, niż 90% nowoczesnych wynalazków dydaktycznych. Co to dokładnie oznacza w praktyce? Czego w nauczaniu gramatyki nie powinniśmy robić? Zapraszam na pierwsze szkolenie gramatyczne – o mitach związanych z jej nauczaniem.


Zawartość kursu

Mity w nauczaniu gramatyki

Zdjęcie Natalii Dawidowskiej, uśmiechającej się blondynki na ciemnym tle.

Autorka kursu:

Natalia Dawidowska

Mówi o sobie, że ma trzy supermoce. Pierwszą jest język hiszpański, drugą – matura z języka obcego, trzecią – neurodydaktyka (i neurolingwistyka). Pasjonuje się nimi od wielu lat, pochłania książki, słucha zagranicznych podcastów i czyta artykuły naukowe, ukończyła również studia podyplomowe z neurodydaktyki, uczestniczy w konferencjach naukowych i ukończyła zagraniczne kursy (np. Neurolanguage Coaching®). Swoją wiedzę stara się przekładać na praktykę – a praca w liceum oraz prowadzenie zajęć we własnej firmie jest do tego świetną okazją. Wierzy, że wiedza o tym, jak uczy się ludzki mózg jest kluczowa, jeśli chcemy uczyć (innych i się!) bardziej efektywnie i dojrzale.

Średnia ocena:
★★★★★

Musisz być zalogowany/a oraz rozpocząć kurs, aby dodać opinię.

Koszyk
Przewijanie do góry
Przejdź do treści