Twoi uczniowie mają pod górkę z gramatyką? Widzą w niej kulę u nogi (albo raczej języka), gubią się w mnogości form, nieregularności, zastosowań, w odmiennym użyciu różnych struktur? Powtarzasz z nimi jedną formę kilkadziesiąt razy, a i tak nie pamiętają? To doświadczenie podzielają prawie wszyscy, bo tak naprawdę niewielu z nas ma wrodzone zamiłowanie do gramatyki. Ale to wszystko da się ułatwić. Jasne, gramatyka zawsze będzie wyzwaniem, ale ponieważ nasze mózgi lubią wyzwania (co mam nadzieję wiesz już z szkolenia o gramatycznych mitach), to odpowiednio nauczana gramatyka, stymulująca nasze mózgi, będzie w stanie zachęcić Twoich uczniów do nieustannego rozwiązywania gramatycznych zagadek. A jaka nauka gramatyki stymuluje mózg? Tego oczywiście dowiesz się z tego szkolenia. Zapraszam!
Zawartość kursu

Autorka kursu:
Natalia Dawidowska
Mówi o sobie, że ma trzy supermoce. Pierwszą jest język hiszpański, drugą – matura z języka obcego, trzecią – neurodydaktyka (i neurolingwistyka). Pasjonuje się nimi od wielu lat, pochłania książki, słucha zagranicznych podcastów i czyta artykuły naukowe, ukończyła również studia podyplomowe z neurodydaktyki, uczestniczy w konferencjach naukowych i ukończyła zagraniczne kursy (np. Neurolanguage Coaching®). Swoją wiedzę stara się przekładać na praktykę – a praca w liceum oraz prowadzenie zajęć we własnej firmie jest do tego świetną okazją. Wierzy, że wiedza o tym, jak uczy się ludzki mózg jest kluczowa, jeśli chcemy uczyć (innych i się!) bardziej efektywnie i dojrzale.
Musisz być zalogowany/a oraz rozpocząć kurs, aby dodać opinię.