I znów o emocjach. Może już nawet pomyślałaś/eś, że to kurs psychologiczny, a nie o uczeniu języków… No ale czy nie jest czasem tak, że emocje są tym, co najbardziej nas napędza w nauce języków? Ekscytacja, bo mogę wykorzystać język w praktyce, radość z pokonywania kolejnych poziomów, ale i frustracja, bo nie potrafię zapamiętać słówka, stres, bo muszę zdać egzamin, czy smutek, gdy zaliczam błąd za błędem… Czy gdyby nie było emocji, tylko chłodny kalkulujący mózg, to uczenie przebiegałoby tak samo…? To pytanie retoryczne. Emocje są bazą. Jeśli uda się Wam pomóc Waszym uczniom je uporządkować, to Wasze lekcje wejdą na zupełnie inny poziom skuteczności. Naprawdę.
Zawartość kursu
Autorka kursu:
Natalia Dawidowska
Mówi o sobie, że ma trzy supermoce. Pierwszą jest język hiszpański, drugą – matura z języka obcego, trzecią – neurodydaktyka (i neurolingwistyka). Pasjonuje się nimi od wielu lat, pochłania książki, słucha zagranicznych podcastów i czyta artykuły naukowe, ukończyła również studia podyplomowe z neurodydaktyki, uczestniczy w konferencjach naukowych i ukończyła zagraniczne kursy (np. Neurolanguage Coaching®). Swoją wiedzę stara się przekładać na praktykę – a praca w liceum oraz prowadzenie zajęć we własnej firmie jest do tego świetną okazją. Wierzy, że wiedza o tym, jak uczy się ludzki mózg jest kluczowa, jeśli chcemy uczyć (innych i się!) bardziej efektywnie i dojrzale.
Musisz być zalogowany/a oraz rozpocząć kurs, aby dodać opinię.