Myli się ten, który uważa, że jego ten temat nie dotyczy. Stres dotyka bowiem każdego człowieka, a w dzisiejszych czasach niestety coraz częściej i coraz większego kalibru. Sytuacja prywatna, rodzinna czy zawodowa naszych uczniów, niepowodzenia w nauce, przemęczenie czy niewyspanie – to wszystko nasz organizm będzie odczuwał jako stres, często nawet niewidoczny na pierwszy rzut oka. A stres może całkowicie zablokować naukę, lub znacznie ją spowolnić, choć może mieć też i korzystny na nią wpływ. Z tego szkolenia dowiesz się, jak to wszystko działa w naszym mózgu.
Zawartość kursu
Autorka kursu:
Natalia Dawidowska
Mówi o sobie, że ma trzy supermoce. Pierwszą jest język hiszpański, drugą – matura z języka obcego, trzecią – neurodydaktyka. Pasjonuje się nią od wielu lat, pochłania książki, słucha zagranicznych podcastów i czyta artykuły naukowe, ukończyła również studia podyplomowe z neurodydaktyki, uczestniczy w konferencjach naukowych i ukończyła zagraniczne kursy (np. Neurolanguage Coaching®). Swoją wiedzę stara się przekładać na praktykę – a praca w liceum oraz prowadzenie zajęć we własnej firmie jest do tego świetną okazją. Wierzy, że wiedza o tym, jak uczy się ludzki mózg jest kluczowa, jeśli chcemy uczyć (innych i się!) bardziej efektywnie i dojrzale.
Musisz być zalogowany/a oraz rozpocząć kurs, aby dodać opinię.