Powtórki materiału są uczniom potrzebne – co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Ale czy wiesz, jak często i jak długie powinny być? Dlaczego akurat takie? Co dokładnie udowodnił Ebbinghaus w swojej słynnej krzywej zapominania? Dlaczego tak wiele powtórek, które organizujemy dla naszych uczniów są tak naprawdę stratą czasu i mijają się z celem? Dlaczego czasem lepiej powtórkę odpuścić i skupić się na nowym materiale? Czym dokłądnie jest koncept spaced repetition – powtórek rozłożonych w czasie? Zapraszam Cię do obejrzenia tego szkolenia, by wreszcie uporządkować temat idealnego systemu powtórkowego, na którym na pewno skorzystają Twoi uczniowie.
Zawartość kursu

Autorka kursu:
Natalia Dawidowska
Mówi o sobie, że ma trzy supermoce. Pierwszą jest język hiszpański, drugą – matura z języka obcego, trzecią – neurodydaktyka. Pasjonuje się nią od wielu lat, pochłania książki, słucha zagranicznych podcastów i czyta artykuły naukowe, ukończyła również studia podyplomowe z neurodydaktyki, uczestniczy w konferencjach naukowych i ukończyła zagraniczne kursy (np. Neurolanguage Coaching®). Swoją wiedzę stara się przekładać na praktykę – a praca w liceum oraz prowadzenie zajęć we własnej firmie jest do tego świetną okazją. Wierzy, że wiedza o tym, jak uczy się ludzki mózg jest kluczowa, jeśli chcemy uczyć (innych i się!) bardziej efektywnie i dojrzale.
Musisz być zalogowany/a oraz rozpocząć kurs, aby dodać opinię.