Nie ma uczenia się bez neuroplastyczności. Bez tego niezwykłego zjawiska nie ma też dobrego rozwoju umysłowego ani intelektualnego, nie ma możliwości wychodzenia z traum, ani zdrowienia po ciężkich urazach głowy. Neuroplastyczność jest o nas wszystkich – o uczniach, którzy muszą zapamiętać bardzo dużo materiału, o młodych rodzicach, którzy chcą wyposażyć swoje dzieci w jak największe zasoby na przyszłość, o nas – dorosłych, którzy chcą mieć sprawne umysły do bardzo sędziwego wieku. I o nauczycielach też jest, bo naszymi działaniami możemy ją rozwijać u naszych uczniów, a możemy też ją całkowicie udaremniać. Jeśli chcesz wiedzieć, czym jest ta absolutnie podstawowa, fascynująca właściwość naszego mózgu – zapraszam!
Zawartość kursu
Autorka kursu:
Natalia Dawidowska
Mówi o sobie, że ma trzy supermoce. Pierwszą jest język hiszpański, drugą – matura z języka obcego, trzecią – neurodydaktyka. Pasjonuje się nią od wielu lat, pochłania książki, słucha zagranicznych podcastów i czyta artykuły naukowe, ukończyła również studia podyplomowe z neurodydaktyki, uczestniczy w konferencjach naukowych i ukończyła zagraniczne kursy (np. Neurolanguage Coaching®). Swoją wiedzę stara się przekładać na praktykę – a praca w liceum oraz prowadzenie zajęć we własnej firmie jest do tego świetną okazją. Wierzy, że wiedza o tym, jak uczy się ludzki mózg jest kluczowa, jeśli chcemy uczyć (innych i się!) bardziej efektywnie i dojrzale.
Musisz być zalogowany/a oraz rozpocząć kurs, aby dodać opinię.