Nie wiem, czy istnieje łatwiejsze narzędzie motywujące drugiego człowieka do wysiłku niż pochwała. Ta mądra, prawdziwa i wyrażona szczerze ma naprawdę niezwykłą moc – podnosi poziom serotoniny, dopaminy, obniża kortyzol i pozwala małymi krokami budować motywację wewnętrzną. Pochwała jest na wskroś neurodydaktyczna i możemy ją skierować do każdego ucznia, nawet tego, którego wydaje nam się, że nie bardzo mamy za co pochwalić. Gdybyśmy tak zamienili ocenianie na docenienie (przynajmniej w połowie przypadków), jestem pewna, że rzeczywistość szkolna byłaby zupełnie inna. Jeśli chcesz nauczyć się skutecznie chwalić, czyli budować komunikaty, dzięki którym Twoi uczniowie dostaną wiatru w żagle – to szkolenie na pewno Ci w tym pomoże.
Zawartość kursu

Autorka kursu:
Natalia Dawidowska
Mówi o sobie, że ma trzy supermoce. Pierwszą jest język hiszpański, drugą – matura z języka obcego, trzecią – neurodydaktyka. Pasjonuje się nią od wielu lat, pochłania książki, słucha zagranicznych podcastów i czyta artykuły naukowe, ukończyła również studia podyplomowe z neurodydaktyki, uczestniczy w konferencjach naukowych i ukończyła zagraniczne kursy (np. Neurolanguage Coaching®). Swoją wiedzę stara się przekładać na praktykę – a praca w liceum oraz prowadzenie zajęć we własnej firmie jest do tego świetną okazją. Wierzy, że wiedza o tym, jak uczy się ludzki mózg jest kluczowa, jeśli chcemy uczyć (innych i się!) bardziej efektywnie i dojrzale.
You must log in and have started this szkolenie to submit a review.