Święty Graal edukacji – motywacja. Podobno coraz mniej mają jej uczniowie szkolni, a myli się też ten, kto myśli, że ci prywatni zawsze tak na 100% są zwarci i gotowi do zdobywania wiedzy. A ileż to razy słyszeliśmy wszyscy, że naczelnym zadaniem nauczyciela jest takie poprowadzenie lekcji, żeby w uczniach rozwinęła się motywacja wewnętrzna? Tak naprawdę to wszystko jest dużo bardziej skomplikowane. Motywacja to konkretne działanie mózgu. Chcesz wiedzieć jak to tak naprawdę działa? Wskakuj na pokład najdłuższego szkolenia neurodydaktycznego – tu trzeba zrobić solidny przystanek i domyśleć temat do samego końca, więc żadne mikroformy nie zdadzą egzaminu.
Zawartość kursu
Autorka kursu:
Natalia Dawidowska
Mówi o sobie, że ma trzy supermoce. Pierwszą jest język hiszpański, drugą – matura z języka obcego, trzecią – neurodydaktyka. Pasjonuje się nią od wielu lat, pochłania książki, słucha zagranicznych podcastów i czyta artykuły naukowe, ukończyła również studia podyplomowe z neurodydaktyki, uczestniczy w konferencjach naukowych i ukończyła zagraniczne kursy (np. Neurolanguage Coaching®). Swoją wiedzę stara się przekładać na praktykę – a praca w liceum oraz prowadzenie zajęć we własnej firmie jest do tego świetną okazją. Wierzy, że wiedza o tym, jak uczy się ludzki mózg jest kluczowa, jeśli chcemy uczyć (innych i się!) bardziej efektywnie i dojrzale.
Musisz być zalogowany/a oraz rozpocząć kurs, aby dodać opinię.