Czym zastąpić ocenę w szkole, tak, by uczeń wiedział, co powinien poprawić? Jak komunikować sukcesy i błędy? Jakich słów używać, by te komunikaty motywowały, a nie przytłaczały? Prawidłowo skonstruowana, życzliwa informacja zwrotna może być krokiem milowym dla naszych uczniów, a na pewno jest im niezwykle potrzebna w drodze do dobrego opanowania danej partii materiału. Może ukierunkować i dodać sił, a może zupełnie zgasić entuzjazm do nauki. Którą wersję wybierasz?
Zawartość kursu
Autorka kursu:
Patrycja Pinas
Od ponad 13 lat wspiera w nauce języka angielskiego zarówno dzieci, jak i dorosłych. Jest praktykiem i zwolenniczką efektywnych metod uczenia się, które odpowiadają naturalnym procesom mózgu, tak, aby wysiłek włożony w naukę przynosił konkretne rezultaty. Jest certyfikowanym coachem językowym (ukończyła kurs Neurolanguage Coaching®), uczy w nurcie neurodydaktyki. Więcej informacji o autorce szkolenia i jej podejściu do uczenia znajdziesz na jej koncie na Instagramie – Neurodydaktyka_na_angielskim.
Musisz być zalogowany/a oraz rozpocząć kurs, aby dodać opinię.