Głębokie przetwarzanie leży u podstaw efektywnej nauki i ośmielę się stwierdzić, że nauczyciele, którzy mają opinię najlepszych z najlepszych i potrafiących nauczyć to właśnie ci, którzy, być może nawet nieświadomie, stosują głębokie uczenie jako podstawę swojej pracy. Bez niego nie ma szans na skuteczne, szybkie i długotrwałe zapamiętanie materiału, dlatego warto nieustannie analizować swój warsztat pracy i krytycznie dobierać metody pracy, by tego głębokiego przetwarzania było jak najwięcej. Co to oznacza w praktyce? O tym dowiesz się z tego szkolenia.
Zawartość kursu
Autorka kursu:
Natalia Dawidowska
Mówi o sobie, że ma trzy supermoce. Pierwszą jest język hiszpański, drugą – matura z języka obcego, trzecią – neurodydaktyka. Pasjonuje się nią od wielu lat, pochłania książki, słucha zagranicznych podcastów i czyta artykuły naukowe, ukończyła również studia podyplomowe z neurodydaktyki, uczestniczy w konferencjach naukowych i ukończyła zagraniczne kursy (np. Neurolanguage Coaching®). Swoją wiedzę stara się przekładać na praktykę – a praca w liceum oraz prowadzenie zajęć we własnej firmie jest do tego świetną okazją. Wierzy, że wiedza o tym, jak uczy się ludzki mózg jest kluczowa, jeśli chcemy uczyć (innych i się!) bardziej efektywnie i dojrzale.
Musisz być zalogowany/a oraz rozpocząć kurs, aby dodać opinię.