Nie ma chyba przedsiębiorcy, który nie musiał “tłumaczyć się” swoim klientom z pobierania opłaty za zbyt późno odwołaną lekcję, takich a nie innych zapisów umowy/ regulaminu czy innych ustaleń. Większość z nas boi się takich konfrontacji lub uważa je za nieprzyjemne i deprymujące. Tymczasem jako przedsiębiorcy mamy nie tylko prawo, ale wręcz obowiązek dbać o profesjonalny wizerunek naszej firmy, w tym o dobrą biznesową komunikację założeń, które przyjęliśmy w naszej firmie. I naprawdę da się tego nauczyć, a wtedy nie tylko Ty poczujesz ulgę, ale i Twój klient będzie miał poczucie, że współpracuje z osobą godną zaufania i profesjonalistą w każdym calu.
Zawartość kursu

Autorka kursu:
Dominika Pawlik-Pyda
Doktor nauk humanistycznych, neurologopeda i psycholog (specjalności: psychologia kliniczna i osobowości i psychologia biznesu). Pracuje w obszarze terapii miofunkcjonalnej i jako instruktorka oddechowa metody Butejki, łącząc nowoczesne techniki terapeutyczne z holistycznym podejściem do zdrowia. Posiada też wykształcenie filologiczne, co pozwala na głębsze zrozumienie języka i komunikacji. Jest również terapeutą pedagogicznym, etykiem i mediatorem. Ukończyła studia z zakresu edukacji i wspomagania dzieci z autyzmem i zespołem Aspergera oraz zarządzania oświatą.
Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi.
Jej pasja do ciągłego rozwoju zawodowego sprawia, że regularnie uczestniczy w szkoleniach, warsztatach i konferencjach, aby poszerzać swoją wiedzę i doskonalić umiejętności. W wolnych chwilach czyta dobrą książkę. Uwielbia teatr.
Jej misją jest inspirowanie do odkrywania pełni swojego potencjału i budowania lepszego życia poprzez świadome podejście do zdrowia, edukacji i komunikacji.
Dominikę znajdziesz tutaj:
ADRES E-MAIL: dominikapawlikpyda@gmail
https://www.znanylekarz.pl/dominika-pawlik-pyda/logopeda-psycholog/krakow
INSTAGRAM: @pani.komunikacyjna, @komunikacja.dla.nauczyciela
Musisz być zalogowany/a oraz rozpocząć kurs, aby dodać opinię.