Strona główna » Neurodydaktyka. Mnemotechniki

Neurodydaktyka. Mnemotechniki

Każdy z nas musiał kiedyś nauczyć się czegoś, co nijak nie chciało nam wejść do głowy. Wszyscy mamy też czasem uczniów, którzy mimo powtórzenia jakiejś informacji kilkadziesiąt razy – nie potrafią jej zapamiętać. Na takie bolączki lekarstwo jest tylko jedno – mnemotechniki. Czyli pewne techniki skojarzeniowe, które pozwalają znaleźć haka na trudną dla naszego mózgu wiedzę. Jeśli opakujemy mnemotechniki w dobrą zabawę – może z tego wyjść zupełnie inne spojrzenie na naukę – warto więc próbować. W tym szkoleniu prawie 20 ciekawych, zabawnych, a czasem całkiem poważnych mnemotechnik. Idealnie nada się dla nauczycieli wspomagających, pedagogów, nauczycieli prywatnych, pracujących indywidualnie z uczniem, ale i nauczyciel pracujący w klasie może zaczerpnąć z niego dużo – choćby po to, by z łatwością zapamiętać imiona swoich uczniów.



Zdjęcie Natalii Dawidowskiej, uśmiechającej się blondynki na ciemnym tle.

Autorka kursu:

Natalia Dawidowska

Mówi o sobie, że ma trzy supermoce. Pierwszą jest język hiszpański, drugą – matura z języka obcego, trzecią – neurodydaktyka. Pasjonuje się nią od wielu lat, pochłania książki, słucha zagranicznych podcastów i czyta artykuły naukowe, ukończyła również studia podyplomowe z neurodydaktyki, uczestniczy w konferencjach naukowych i ukończyła zagraniczne kursy (np. Neurolanguage Coaching®). Swoją wiedzę stara się przekładać na praktykę – a praca w liceum oraz prowadzenie zajęć we własnej firmie jest do tego świetną okazją. Wierzy, że wiedza o tym, jak uczy się ludzki mózg jest kluczowa, jeśli chcemy uczyć (innych i się!) bardziej efektywnie i dojrzale.

Średnia ocena:
★★★★★

Musisz być zalogowany/a oraz rozpocząć kurs, aby dodać opinię.

Shopping Cart
Scroll to Top
Skip to content