Strona główna » Neurolingwistyka. Neurodydaktyka a neurolingwistyka

Neurolingwistyka. Neurodydaktyka a neurolingwistyka

Neurolingwistyka, jak sama nazwa wskazuje, jest nauką o tym, jak mózg uczy się języka. To spore uszczegółowienie tego, co mówi nam ogólna neurodydaktyka. Czym dokładnie będziemy się zajmowali w tym kursie? Czy te dwie perspektywy mają jakieś punkty zbieżne? A może są tak naprawdę tym samym, bo nauka języka to to samo, co nauka czegokolwiek innego? Ten krótki przewodnik rozwieje Twoje wątpliwości. 



Zdjęcie Natalii Dawidowskiej, uśmiechającej się blondynki na ciemnym tle.

Autorka kursu:

Natalia Dawidowska

Mówi o sobie, że ma trzy supermoce. Pierwszą jest język hiszpański, drugą – matura z języka obcego, trzecią – neurodydaktyka (i neurolingwistyka). Pasjonuje się nimi od wielu lat, pochłania książki, słucha zagranicznych podcastów i czyta artykuły naukowe, ukończyła również studia podyplomowe z neurodydaktyki, uczestniczy w konferencjach naukowych i ukończyła zagraniczne kursy (np. Neurolanguage Coaching®). Swoją wiedzę stara się przekładać na praktykę – a praca w liceum oraz prowadzenie zajęć we własnej firmie jest do tego świetną okazją. Wierzy, że wiedza o tym, jak uczy się ludzki mózg jest kluczowa, jeśli chcemy uczyć (innych i się!) bardziej efektywnie i dojrzale.

Średnia ocena:
★★★★★

Musisz być zalogowany/a oraz rozpocząć kurs, aby dodać opinię.

Shopping Cart
Scroll to Top
Skip to content