Neurolingwistyka, jak sama nazwa wskazuje, jest nauką o tym, jak mózg uczy się języka. To spore uszczegółowienie tego, co mówi nam ogólna neurodydaktyka. Czym dokładnie będziemy się zajmowali w tym kursie? Czy te dwie perspektywy mają jakieś punkty zbieżne? A może są tak naprawdę tym samym, bo nauka języka to to samo, co nauka czegokolwiek innego? Ten krótki przewodnik rozwieje Twoje wątpliwości.
Zawartość kursu
Autorka kursu:
Natalia Dawidowska
Mówi o sobie, że ma trzy supermoce. Pierwszą jest język hiszpański, drugą – matura z języka obcego, trzecią – neurodydaktyka (i neurolingwistyka). Pasjonuje się nimi od wielu lat, pochłania książki, słucha zagranicznych podcastów i czyta artykuły naukowe, ukończyła również studia podyplomowe z neurodydaktyki, uczestniczy w konferencjach naukowych i ukończyła zagraniczne kursy (np. Neurolanguage Coaching®). Swoją wiedzę stara się przekładać na praktykę – a praca w liceum oraz prowadzenie zajęć we własnej firmie jest do tego świetną okazją. Wierzy, że wiedza o tym, jak uczy się ludzki mózg jest kluczowa, jeśli chcemy uczyć (innych i się!) bardziej efektywnie i dojrzale.
Musisz być zalogowany/a oraz rozpocząć kurs, aby dodać opinię.