Strona główna » Neurodydaktyka. Jak radzić sobie ze stresem ucznia?

Neurodydaktyka. Jak radzić sobie ze stresem ucznia?

Aktualny status
Niezapisany
Cena
27,00 zł
Rozpocznij naukę

Po obejrzeniu szkolenia “Stres w uczeniu” wiesz już, jak działa stres na człowieka i na uczenie się. W tym szkoleniu czas chwycić byka za rogi i nauczyć się radzenia sobie ze stresem naszych uczniów, by ci na Twoich lekcjach osiągali takie wyniki, jakie są w zasięgu ich realnych możliwości, a nie pomniejszone o te czynniki stresowe. To szkolenie odkryje przed Tobą zupełnie nową perspektywę i pokaże Ci jak w bardzo prosty sposób możesz zwiększać skuteczność Twoich lekcji, pomagając jednocześnie Twoim uczniom radzić sobie zarówno ze stresem codziennym, jak i np. egzaminacyjnym. A niektóre z tych pomysłów z powodzeniem możesz przetestować i na sobie i odkryć jak wiele dobra możesz wprowadzić w swoje życie prostymi ćwiczeniami i zadaniami. 



Zdjęcie Natalii Dawidowskiej, uśmiechającej się blondynki na ciemnym tle.

Autorka kursu:

Natalia Dawidowska

Mówi o sobie, że ma trzy supermoce. Pierwszą jest język hiszpański, drugą – matura z języka obcego, trzecią – neurodydaktyka. Pasjonuje się nią od wielu lat, pochłania książki, słucha zagranicznych podcastów i czyta artykuły naukowe, ukończyła również studia podyplomowe z neurodydaktyki, uczestniczy w konferencjach naukowych i ukończyła zagraniczne kursy (np. Neurolanguage Coaching®). Swoją wiedzę stara się przekładać na praktykę – a praca w liceum oraz prowadzenie zajęć we własnej firmie jest do tego świetną okazją. Wierzy, że wiedza o tym, jak uczy się ludzki mózg jest kluczowa, jeśli chcemy uczyć (innych i się!) bardziej efektywnie i dojrzale.

Średnia ocena:
★★★★★

Musisz być zalogowany/a oraz rozpocząć kurs, aby dodać opinię.

Shopping Cart
Scroll to Top
Skip to content